پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

عاشقانه برای پسرم

نیم سالگی پارسا

1392/5/24 15:46
نویسنده : مامان مهسا
115 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز شش ماهه شدی و قلب مامان و بابا از داشتنت لبریز از عشق و محبته،

پسرم، عشقم، امید فرداهای مامان و بابا، پارسا، شیرینی زندگی ما رو صد چندان کردی و معنای واقعی عشق را به ما نشان دادی، هر لبخندت دنیایی است که فرداهایی روشن را به ما نوید می دهد. دوستت داریم.


پسرم الان وزن شما 7 کیلو 100 گرم و قد شما 65 سانتی متر شده، حسابی بزرگ شدی گلم، خوشحالم و دیگه وقتی میذارمت رو ترازو استرس ندارم. حالا دیگه سینه خیز به هر کجا که میخوای میری و حسابی شیطون شدی...  

امروز واکسن شش ماهگی رو هم زدیم، زندگی من، این واکسنها مامان رو خیلی اذیت کرد، هر بار مردم و زنده شدم، با اینکه شما پسر خوب و قوی من بودی و خیلی اذیت نکردی، خوشحالم که تا یک سالگی دیگه واکسن نداریم، از تولدت تا الان من تا چشم به هم میزدم دو ماه میگذشت و زمان واکسن میرسید، دیدن همون یک لحظه که تو عزیزم گریه میکردی برای من عذاب بزرگی بود، انشاالله که همیشه سالم باشی. 

 


پارسای عزیزم امروز برای اولین بار سوپ ماهیچه خوردی و رسما گوشت خوار شدی، این آغاز فصل جدیدی در زندگی پارسا و مامان مهساست:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)