پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

عاشقانه برای پسرم

اولین غذا خوردن

1392/4/12 10:02
نویسنده : مامان مهسا
98 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم امروز برای اولین بار غذایی غیر از شیر خوردی و وارد مرحله جدیدی از زندگی شدی، شاید روزی که اینها رو میخونی تعجب کنی از اینکه این لحظات چقدر برای من مهم بودند. امروز شما یه قاشق چایخوری فرنی که مامان جون برات پخته بود نوش جان کردی. پارسای عزیزم، مامان خیلی دوست داره و مشتاقانه منتظره روزیه که غذاهای خوشمزه برات بپزه، امیدوارم تو هم مثل بابات از غذاهای من راضی باشی که اونوقت من خوشبختترینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه
12 تیر 92 19:19
سلام خوشگل عمه الهی عمه قربونت بشه اخه من با این دلم چه کار کنم عمه که انقدر باست تنگ شده جگر طلا عمه چرا نمیای پیشم اخه عمه داروندارش فقط فقط یه پارسا کوچولو که به اندازه تمام دنیا دوسش داره عمه توروخدا انقدر درس نخون چشمای خوشکلت اذیت میشه تازه خیلی هم رفتی به لب تاپ چسبیدی خاهشن تو دیگه مثل بابات اینا نباش که وقتی بزرگ شدی بری خارج و عمه ات رو تنها بزاری انوقت که من همش گریه کنم خوب عمه بازم میام پیشت برات پیام میدم خیلی خیلی دوست دارم
دایی
22 تیر 92 0:06
بقیه عکساش کو پس ؟! زود باشید ما منتظریم