پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

عاشقانه برای پسرم

نظرات (7)

علیرضا
11 اردیبهشت 93 1:23
خیلی خوب بود عکسا.تشکر از عکاس محترم که از درصد دلتنگیی ما به پارسا کاست.
شیدا
11 اردیبهشت 93 22:42
اقای پارسا خان. عیدت مبارک. خیلی خوش تیپ شدی
مادرl
13 اردیبهشت 93 19:33
سلام پارساجان پدرت درنیمه اول اردیبهشت به ایران امد ولی خیلی خوشحال نبوداوفکرمی کرد......غافل ازان که باغبان هرچقدر مزرعه اش را پرازاب کند بهاردرزمان خودش وبااراده او پدیدار می شود.پسرم شاید روزی که بزرگ شدی من نباشم ولی درمقابل مشکلات مقاوم باش ازابشارشنیدم که می گفت .درسقوط هم می توان سهمگین وزیبا وپرسلابت بودشاید جملاتم برای سنت جالب نباشد ولی میترسم دران زمان من نباشم همیشه دوستت دارم
مادر
13 اردیبهشت 93 19:52
سلام پارساجان عیدت مبارک الهی مثل ماهی زنده باشی مثل سمنو شیرین مثل سیب خوشرنگ مثل سکه باارزش مثل وجودت خوش مزه.تنهادل عاشقیست دارایی من همراه رز سفید تقدیم توبادعیدت مبارررررررررررک
عمه جون
25 اردیبهشت 93 13:54
عمه چقدر بزرگ شدی و قد کشیدی من مطمئنم تو بزرگ بشی یه مرد بزرگ و قدرتمندی خواهی شد
مادربزرگ
29 اردیبهشت 93 21:11
سلام پارساجان همیشه لحظه هازیباثبت نمی شونددرفرهنگ ما غروب جمعه دلگیرترین ساعات است.غمگینترین غروب جمعه ی مرادر26/2/93دردفترخاطراتت ثبت کن.الهی همیشه شاد وسالم باشی
مادر
3 خرداد 93 17:55
سلام پارسا جان امروز3/3/93دلم خیلی گرفته ام .دلم برات تنگ شده هر روز میام عکسهای جدیدت را ببینم می بینم مامان فرصت نکرده درالبوم وبت بریزه هنوز عکسهای عیدت رو صفحه هست .روز شماری می کنم زود برگردی همیشه در قلب منی